Geoblog.pl    lennonkowo    Podróże    Lennonka and her own cuban story    Mexico CIty
2017

Mexico CIty

Meksyk
Meksyk, Mexico

Havana, ostatnie chwile, spacerujemy po mało uczęszczanych przez turystów ulicach. Głównie murzyńskie dzielnice, wszędzie brzydko pachnie, nawet obecność kwiaciarek sprzedających kwiaty, nie zabija zapachu. Ale i to ma swój urok. Wszystko do siebie pasuje. Havana... pełna kontrastów. 15:10 mamy lot.
W samolocie tak długo patrzę w okno, aż dostaję przykurczu szyi, a Kuba zlewa mi się z chmurami. Oczy mam pełne łez. Zostawiam tam wyobrażenie siebie takiej, jaką zawsze chciałam być. Im więcej o tym myślę, czuję, ze niedługo znów postawię swoją stopę na kubańskiej ziemi.
Meksyk znów wita nas swoją ogromnością, Mamy 6 godzin czasu na przesiadkę. Wsiadamy w Metrobus za 30 pesos i jedziemy do centrum. W centrum jemy meksykańskie tacos, idziemy pod najsłynniejszą katedrę, włóczymy sie bez celu po starówce i wracamy na lotnisko. Wycieczka za 30 pesos :D
Autobusy były również za 6 pesos. Ale różniły się tym od tych za 30, że w środku nie było uzbrojonej po szyję policji. Zresztą wszędzie było widać policjantów, którzy ostentacyjnie nosili przy sobie broń.